شرکت کیمیا پالایش مانا (بازرگانی عبدالهیان)

بیست و دومین نمایشگاه روان کننده‌ها و فناوری چین

انتشار در

بیست و دومین نمایشگاه روان کننده‌ها و فناوری چین از 8 تا 10 ژوئن به مدت دو روز در چین برگزار می‌شود.

این نمایشگاه یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌ها در سطح تخصصی روان کننده‌های صنعتی جهان است که از سال 2000 در مرکز همایش و نمایشگاه‌های شهر شانگهای چین برگزار می‌گردد.

این نمایشگاه یک رویداد صنعتی مشهور در سطح جهانی است که یک پلتفرم ارتباطی همه‌جانبه برای توسعه تجارت و تبادل فنی برای تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان و کاربران نهایی روان کننده‌ها فراهم می‌کند.

در طول این 21 سال:

  • بیش از 3000 برند جهانی در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند.
  • 180 هزار مترمربع غرفه به شرکت‌های فعال در این حوزه اختصاص داده‌شده است.
  • نزدیک به 200 هزار خریدار داخلی و خارجی در این نمایشگاه حاضر شده‌اند.
  • همچنین بیش از 150 رویداد اجلاس و سمینار حرفه‌ای در این نمایشگاه برگزارشده است.

برگزارکنندگان این نمایشگاه برگزاری 21 ساله این نمایشگاه را در دستیابی به سه هدف شاخص مؤثر می‌دانند؛ ازجمله این اهداف می‌توان به:

  • جلوگیری از ایستادن چرخه بازار در حوزه روان کننده‌های صنعتی و حفظ استمرار شبکه‌سازی و ارتباط بین مشتریان، توزیع‌کنندگان و تولیدکنندگان:
    این نمایشگاه مهم‌ترین گردهمایی سالانه متخصصان صنعت روان کننده‌های صنعتی، مایعات فلزکاری و تمیز کردن سطوح در چین است.  در این رویداد برندهای معروف صنعت و مشاغل پیشرو از همه بخش‌ها را گرد هم می‌آورد.
    برگزارکنندگان این رویداد معتقدند که آن‌ها به رهبران صنعت و تأثیرگذاران از سراسر چین و سراسر جهان این فرصت را می‌دهند تا فعالانه با یکدیگر شبکه و تعامل داشته باشند.
  • هموار کردن راه برای ورود مشاغل خارجی به این کشور برای 21 سال:
    از طریق انبوهی از انجمن‌های تأسیس‌شده و فعالیت‌های نوآورانه، منابع آموزشی حرفه‌ای صنعت و خدمات تعامل هدفمند، توزیع‌کنندگان، فروشندگان و نمایندگان فروش باکیفیت بالا را وارد می‌کنند.
    همچنین فضایی پرجنب‌وجوش و فعال برای شبکه‌سازی مؤثر و توسعه کسب‌وکار برای درجات مختلف فراهم می‌کنند.
  • هدایت‌گری صنعت مورد نظر به مدت 21 سال:
    برگزارکنندگان پلت فرم خود را به‌عنوان یک پلت فرم صنعتی جامع در درجه بالا توصیف می‌کنند. یک چارچوب برای رویدادهای چندمنظوره کامل، برای گفتگوهای اجرایی و فنی و همچنین یک برنامه معتبر از خدمات آموزش حرفه‌ای صنعت و خدمات مشاوره ارائه می‌دهد.

سایت نمایشگاه: http://www.interlubric.com

1403 @ تمام حقوق برای شرکت کیمیا پالایش مانا محفوظ است.