شرکت کیمیا پالایش مانا (بازرگانی عبدالهیان)

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

انتشار در

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در 23 اردیبهشت 1401 افتتاح شد.

صنعت نفت در ایران به‌عنوان اولین کشور نفتی و گازی جهان که بخش بزرگی از اقتصاد خود را برپایۀ و محصولات پالایشی بنا نموده، دارای اهمیت بسیار زیادی است. نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای صنعتی و تجاری کشورمان فرصتی برای ارتباط و بازدید شرکت‌های فعال خارجی و داخلی در این حوزه است. این ارتباط مؤثر در طولان مدت بر روند بازار و فعالیت شرکت‌های فعال تأثیرگذار خواهد بود.

نمایشگاه نفت که امسال برای بیست و ششمین سال در محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های تهران افتتاح شد از روزهای 23تا 26 اردیبهشت و از ساعت 9-16 پذیرای شرکت‌ها و بازدیدکنندگان محترم است. امسال شرکت‌هایی ازجمله شرکت‌های مرتبط با صنایع رنگ و رزین، گازهای صنعتی، تولیدکنندگان لباس‌های نسوز، افزودنی‌های نفتی و گازی، شرکت‌های مرتبط با صنایع آهن و ذوب‌آهن، تأمین‌کنندگان محصولات خارجی در حوزه فرآورده‌های نفتی و… در این نمایشگاه حضور داشتند.

در مراسم آیین افتتاحیه این مراسم که با حضور رئیس مجلس ایران، دکتر محمد قالیباف، برگزار شد؛ محمد حامل دبیر کل مجمع کشورهای صادرکننده گاز سخنرانی کردند. محمدجواد اوجی وزیر نفت ایران نیز در این مراسم حضور داشتند و بر دانش‌بنیان کردن صنعت نفت و توجه بیش‌ازپیش به حمایت از تولید داخل تأکید نمودند.

شعار مهم امسال در این نمایشگاه، توجه بیش‌ازپیش به اتخاذ رویکردی محیط زیستی و قرار دادن مسئولیت اجتماعی نسبت به زمین و منابع زیستی در اولویت بود.

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

سایت رسمی نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش:

WWW.iran-oilshow.ir

1403 @ تمام حقوق برای شرکت کیمیا پالایش مانا محفوظ است.